Торнадо у Уберландији


Веровали или не, мој град је погодио торнадо. Како није било неке огромне штете нити је ико страдао, јер се десио на периферији града, могу да кажем да ми је жао што га нисам видео својим очима или га барем био свестан. Десио се у недељу док сам ја био код Лукаса на опроштајном роштиљу (оде човек на мастер у Немачку) и све што смо сви осетили је пар капљица освежења током спарног Уберландијског недељног поподнева. Штета!

Према склали која се користи у Сједињеним Америчким Државама, „Побољшана Фужита скала“, која дели торнада према оштећењу која проузрокују, овај мој спада у најнижу категорију „ЕФ0“. A са својих ~105 км по часу у групу најчешће појављиваних (бар на САД просторима).  ОВДЕ можете видети кратку репортажу са ТВ-а са више различитих сцена, док сам вам овде доле поставио снимак са ЈуТјуба где можете видети како је изгледао током трајања и како се торнадо на крају снимка смирује и нестаје:

Categories: Актуелне вести | Oznake: , , , , , , , , , , , , , | 5 komentara

Kretanje članaka

5 thoughts on “Торнадо у Уберландији

  1. Ivana

    Znam da sam crnjak, ali oduvek sam zelela da vidim tornado, tako da razumem sto ti je bio zao sto si ga propustio! :)

  2. Povratni ping: Где ја то живим? | Живети у Бразилу

  3. Nenad Balan

    Dobar dan Nenade.
    Interesuje me kolika je prosecna plata u Brazilu?
    I koliko je sigurno ziveti tamo? Posto na vikipediji pise da postoji socijalni problem kao ubijaju se i sta ti ja znam.
    Mozete odgovoriti i na mail nenad369@yahoo.com
    Unapred hvala.

    • Добар дан имењаче :)! Просечна плата ти зависи од државе унутар Бразила (код њих је јужније-срећније). Ако би баш да зарадиш паре, онда је Сао Пауло град за тебе. То им је пословни центар и људи су ту концентрисани на зараду. Оно што могу да ти кажем је да је законом дефинисана минимална плата од око 270 еура, а да једна зидар може месечно да заради без проблема 1.000 еура месечно.

      Убијања нема. То што има, има и у свакој другој земљи. Но, у Србији ти је сигурније него овде. Овде није препоручљиво да ходаш ноћу. Оружане пљачке нису стране ни у току дана ни у току ноћи. Зато не треба скретати пажњу на себе, али без проблема можете ићи и фотографисати (уколико нисте унутар фавела). За годину ипо дана, хвала Богу, за сада нисам имао никаквих проблема.

  4. Nenad Balan

    Hvala na informacijama.

Postavi komentar

Create a free website or blog at WordPress.com.